همکاری با ما

همیشه بزرگترین هدف ها تنها در سایه اتحاد و همکاری قابل دستیابی هستند، از همین رو ما در گروه صنعتی الکترومیکرو دست همه افراد و موسساتی را که علاقه مند به همکاری با این گروه فنی مهندسی هستند را صمیمانه می فشاریم . با توجه به برنامه ها و نیازهای فعلیگروه الکترومیکرو  ، محور های همکاری به شرح زیر تدوین گردیده است، اما قطعاً می توان با توجه به شرایط طرفین محورهای جدیدی برای همکاری های بیشتر تعیین نمود.

 

۱- نیروی متخصص و ماهر:

یکی از نیازهای همیشگی الکترومیکرو ، نیروی متخصص و با تجربه می باشد و با توجه به  روند توسعه، به مرور زمان فرصت های شغلی بیشتری در الکترومیکرو ایجاد می گردد، لذا همیشه سعی نموده ایم از بهترین ها را در الکترومیکرو دعوت به همکاری نماییم و در کنار دعوت از دوستان متخصص و کارآزموده، آموزش افراد علاقه مند و مستعد نیز یکی دیگر از روش های ایجاد منابع انسانی قابل اتکا درالکترومیکرو است. از همین رو چنانچه مایل به همکاری باالکترومیکرو می باشید ، حتی اگر از تخصص و مهارت کافی برخوردار نیستید همیشه این فرصت برای شما وجود دارد تا بتوانید با یادگیری و کارآموزی، توانایی های خود را گسترش دهید و به جمع آلکترومیکرویی ها بپیوندید.

۲-نمایندگی :

از دیگر محورهای همکاری، ارائه نمایندگی در شهرهایی می باشد کهالکترومیکرو  در آنها حضور فیزیکی ندارد. آنچه برای ما بیش از فروش و درآمدزایی اهمیت دارد، انتقال دانش، آموزش و پشتیبانی می باشد لذا کلیه افراد و موسساتی که علاقه مند به اخذ نمایندگی آفتاب رایانه می باشند ضمن داشتن اهداف مشترک با آفتاب رایانه، باید از نظر سطح علمی و امکانات، حداقل شرایط لازم را نیز برای محقق شدن این اهداف داشته باشند.

۳-آموزش :

با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف الکترومیکرو  آموزش و ارائه تکنولوژی می باشد،  مهمترین زمینه های همکاری با الکترومیکرو  نیز می توانند در خصوص آموزش تعریف شوند، به عنوان نمونه می توان از تالیف و ترجمه کتاب و تهیه آموزش های صوتی، تصویری ، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی و … نام برد. در این راستا از کلیه اساتید، دانشجویان مستعد و علاقه مند، دانشگاه ها، موسسات و همه کسانی که مایلند در این زمینه با الکترومیکرو  همکاری کنند، صمیمانه دعوت به همکاری می نماییم.

۴- تحقیقات:

لزوم هر توسعه ای، تحقیقات مناسب و هدفمند می باشد، ما در آفتاب رایانه معتقدیم که یک گروه تحقیقاتی منسجم و خبره از مهمترین نیازهای حیاتی هر شرکت پویا و فعالی می باشد، از این رو به شدت در تلاشیم تا زیرساخت های لازم جهت توسعه بخش تحقیقات و فن آوری را در آفتاب رایانه محیا نماییم و شرایطی فراهم کنیم تا  ضمن مشارکت افراد علاقه مند در انجام پروژه های تحقیقاتی آفتاب رایانه، زمینه لازم نیز برای بروز خلاقیت و نو آوری نیز به وجود آید و امکانات و ابزار مورد نیاز را نیز برای محقق شدن ایده ها فراهم نماییم.

۵-تبلیغات و بازاریابی :

در حال حاضر تمرکزالکترومیکرو  بر تبلیغات در حوزه اینترنت می باشد، لذا چنانچه شما داری یک وبسایت پر بازدید در حوزه های صنعتی ، الکترونیک ، رباتیک و یا سایر حوزه های مرتبط با فعالیت های الکترومیکرو  هستید، می توانید در زمینه تبلیغات و بازاریابی با ما همکاری نمایید ، تاکید الکترومیکرو  بیشتر بر روش های تبلیغاتی هوشمند و همکاری با سایرین برای معرفی بیشتر فعالیت های خود می باشد. برگزاری نمایشگاه و سمینارهای مختلف در خصوص معرفی محصولات گروه صنعتی الکترومیکرو  نیز از سایر روش های ما برای تبلیغات موثر و هدفمند است که می تواند با همکاری با سایر موسسات انجام پذیرد .

با توجه به محور های همکاری فوق، افراد و موسسات علاقه مند می توانند ضمن ارسال درخواست های همکاری، توانمندی و فعالیت های خود را نیز شرح دهند تا بتوانیم بهترین زمینه ممکن را در راستای همکاری و مشارکت بیشتر ایجاد نماییم، انشاالله…