تعهد مجتمع فنی الکترومیکرو  در بخش خدمات مشتریان ، فراهم‌کردن بهترین پشتیبانی برای آنهاست . تیم پشتیبانی ما ، همه روزه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۵ ( به غیر از روزهای غیر تعطیل ) آماده‌ایم برای تمام مشکلات شما راه‌حل مناسبی ارائه دهیم ؛ تنها کافیست با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید . برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها ، نظرها ، پیشنهادها ، انتقادها و یا شکایت‌های خود می‌توانید به یکی از روش‌های زیر با مجتمع فنی الکترومیکرو در ارتباط باشید .





 

 

آدرس : استان گلستان ، بندرگز ، بلوار امام خمینی ره ، نبش انقلاب 18.1 ، مجتمع فنی الکترومیکرو ، طبقه همکف ، فروشگاه اینترنتی میکوکالا        کدپستی : 4871754163

فرآیند رسیدگی به شکایت‌ها

  • ۱. اعلام شکایت : از طریق یکی از روش‌های اشاره شده در صفحه تماس با ما شکایت خود را با در میان بگذارید .

 

  • ۲. دریافت شکایت : همه شکایت‌ها ثبت می‌شوند و جهت پیگیری به هر یک از آنها یک کد رهگیری تعلق می‌گیرد .
  • ۳. بررسی اولیه شکایت : کلیه سوابق و مدارک در این مرحله بررسی شده و در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه توضیحات ، با شما تماس گرفته می‌شود .
  • ۴. حل و فصل شکایت : پس از تایید اولیه، شکایت به واحد مربوط ارجاع می‌شود و فرآیند پیگیری توسط کارشناسان به جریان خواهد افتاد؛ سپس اقدامات لازم در مورد بررسی درخواست اجرا می‌شود .
  • ۵. اطلاع‌رسانی و نظرسنجی : نتیجه نهایی اقدام‌های انجام‌شده توسط کارشناسان از طریق درگاه‌های ارتباطی موجود به اطلاع شما می‌رسد . همچنین می‌توانید میزان رضایت خود از فرآیند رسیدگی به شکایات را از طریق پیامک ارسالی اعلام کنید .
  • ۶. پیگیری شکایت : تمام درخواست‌ها از طریق کد رهگیری که در اختیار شما قرار گرفته قابل‌پیگیری هستند .

 

  • نکات
    • شکایت‌ها باید مستند و به همراه دلایل معتبر باشند .
    • لازم است هنگام ثبت اطلاعات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا اطلاع‌رسانی درباره مراحل مختلف رسیدگی به درخواست شما ممکن شود .
    • صرفاً مشتری اصلی و یا وکیل قانونی وی مجاز به ثبت درخواست خواهد بود .